Yoga

Što je yoga?

YOGA

Za mene je yoga proces samootkrivanja. Ona ima za cilj stvoriti jedinstvo između tijela, uma i duha, isto kao i jedinstvo između našeg individualnog bića i univerzalne svijesti. Takvo sjedinjenje nastoji neutralizirati misli i ponašanja vođena egom, stvarajući osjećaj svjesne i sveprisutne budnosti.

Filozofija yoge osmišljena je da dovede vaš život u sklad. Temeljni principi su dobrota, suosjećanje i ljubav prema svim bićima, nadilazeći bilo koju kulturu ili religiju, što jest i osnovni  jezik komunikacije.

Put vježbača yoge podrazumijeva snažan fokus na rast ali i spremnost da mijenja svoj način razmišljanje i djelovanja kako bi postigao svoj puni potencijal.

Usvajajući yoga praksu mi usvajamo i nov način života. Promjena koja nastupa s njom čini da se osjećamo bolje. Mirnije i staloženije. 

Yoga praksa nam razvija fleksibilnost tijela i uma. Uči nas promatrati se. Osnažuje nam duh i tijelo. Pomaže  nam da se osjećamo pozitivnije. Podiže nam životnu energiju, vitalnost, daje nam snagu i fokusira um.

Jassna-Luna

Joga u grupi daje sinergiju.
Pruža savršenu priliku za zajednički rad i rast kroz putovanje prema zajedničkom cilju. To je također i sjajna prilika da upoznavanje novih ljudi te stvaranje zajednice istomišljenika a često i novih prijateljstava. 

Grupni ONLINE satovi yoge

Rad u grupi često zna biti izrazito poticajan jer, svima je ponekada potrebna određena doza ohrabrenja i podrške da bi uopće i započeli s joga praksom. Grupa u tom smislu može biti jako  podržavajuća jer dijelite prostor s drugim vježbačima koji su ili upravo sada na mjestu na kojem ste i vi ili su to prošli, pa s njima možete dijeliti svoje iskustvo ulaska u novu praksu i usvajanja nekih novih principa vježbanja.

S druge strane, grupa daje i dodatnu motivaciju, pogotovu kada u njoj nađete istomišljenike koji su s istim ciljem započeli svoje jogijsko putovanje. Razmjena koju ostvarujete s drugim vježbačima kroz iskustvo koje prolazite često je izuzetno poticajno i stimulirajuće. Kada god svjedočite tuđem progresu dobivate motiv za svoje namjere i ciljeve.

Energija koja se dijeli između ljudi u grupi zna biti predivna, bilo da se radi o usvajanju neke nove pozicije, što zna biti jako zabavno, bilo da se radi tehnika dubokog opuštanja ili meditacija. Snaga grupe uvijek ima dodatnu moć udruživanjem snage namjere svakog člana.

Često vježbanje u grupi pomaže i u održavanju redovitost i dosljednost. Štoviše, to olakšava pojavljivanje na satu, čak i kada vam se ne ide, jer vas tamo očekuju drugi ljudi.

Grupna praksa može pomoći i onima malo sramežljivijima da izađu iz svoje zone komfora, probiju led i uključe se lakše u razmjenu iskustava koji se događaju tijekom prakse.

Yoga -paketi-coaching
Individualni-sat-yoge

Individualni satovi yoge

Individualni satovi joge imaju jednu veliku prednost a to je da su u potpunosti prilagođeni vama, vašim potrebama i željama. 

Često je naše psiho-fizičko stanje determinirano životnim okolnostima pa kada dođe trenutak za vježbanje možda zbog prevelikog umora, iscrpljenosti ili stresa prije birate opuštanje na svom omiljenom kauču nego joga sat.

No, kako na raspolaganju imamo različite stilove vježbanja ali i tehnike prakticiranja joge, u potrebnom trenutku možemo napraviti prilagodbu te napraviti praksu disanja i meditacije; sat niskog intenziteta s laganim vježbama istezanja ili upravo sat visokog intenziteta za energiziranje i vraćanje snage.  

Usmjerenost učitelja na vježbača je izuzetno poticajna te omogućava brži napredak u jogijskoj praksi jer svaka uputa je vrlo osobna i prilagođena vježbaču. 

U slučaju da niste u mogućnosti doći u dogovoreno vrijeme na sat, dogovara se novi termin tj. nadoknada, kako se ne bi izgubio kontinuitet i kvaliteta rada.

No, cijeli rad prilagođen je vašem životnom ritmu pa uz osobnog učitelja dobivate maksimalne rezultate, uz osobnu posvećenost. 

Joga nidra je stanje budnog spavanja u kojoj mozak doživljava
duboko opuštanje te se potiče proces iscjeljenja.
U joga nidri svu svoju pažnju povlačimo na unutra dok se um potpuno opušta. 

Meditacije

Meditacija je sjajan način za povezati se sa samim sobom, sa svojim višim Ja ili Pravim Ja. 

Pomoću meditacije, osim što si dajemo vremena za zaustaviti se u našem užurbanom i nekada vrlo hektičnom danu, mi prebacujući pažnju na unutra, utišavamo glasove iz vana i povezujemo se sa svojim unutarnjim glasom koji nam govori kako se zapravo osjećamo, što nam je potrebno, što želimo a što ne želimo.  

Stoga možemo reći da meditacija predstavlja tehniku samospoznaje i proširenja svijesti kojom postižemo harmoniju tijela, duha i emocija te stvaramo put za sretniji, zadovoljniji, ispunjeniji i zdraviji život.

Osnovni cilj meditacije je dovesti duh i tijelo u stanje potpune opuštenosti i unutrašnjeg mira. Redovitom meditacijom jačamo autonomni živčani sustav pa time postajemo otporniji na stres i lakše se prilagođavamo novim situacijama, opuštaju se mišići, normalizira se krvni tlak i otkucaji srca. 

Praksom meditacije razvijamo koncentraciju i fokus, stvaramo smirenost, proširujemo svjesnost, podižemo novo energije i raspoloženja u tijelu, gradimo sve veći prostor za osjećaj radosti i sreće. Meditacijom podižemo kvalitetu života, od fizičkog do duhovnog nivoa. 

duboka-relaksacija

Yoga Nidra - tehnika duboke relaksacije

Ova moćna tehnika potiče iz drevnih tantričkih tradicija i uvodi nas u stanje potpune emocionalne, fizičke i mentalne opuštenosti. Pomoću nje prodiremo u unutarnje dimenzije našeg uma i naše svijesti.

Kako je cilj joga nidre stanje duboke relaksacije, što zna biti izazovno zbog prirode našeg uma koje je uvijek vrlo aktivan, za naš svakodnevni život izrazito je važno početi vježbati ovu praksu. Na isti način kao što vježbamo svoje tijelo da postane snažnije, zdravije, izdržljivije, vitalnije, fleksibilnije, … tako vježbamo i svoj um da postane i ostane smireniji.

Dobrobiti joga nidre očituju se na mnogo načina. Oslobađanje energije ili prane koja se javlja u joga nidri dovodi do obnavljanja i liječenja umornih tkiva i organa što dovodi do psihosomatske ravnoteže.

Znanstvena istraživanja su pokazala da je 45 minuta jogijskog sna jednako 3 sata kvalitetnog sna, u svojoj sposobnosti da opusti mozak.

Neke od dobrobiti joga nidra prakse su da ona:

  • duboko relaksira i obnavlja tijelo te „resetira“ um
  • uravnotežuje živčani sustav
  • pridonosi emocionalnoj stabilnosti
  • jača intuiciju
  • pomaže kod nesanice i poboljšava kvalitetu sna
  • ublažava anksioznost i blaže oblike depresije
  • povećava samopouzdanje
  • ubrzava oporavak od bolesti
  • podiže razine energije

KOMENTARI KLIJENATA

Valentina

Jassna me čuje pa čak i onda kada ništa ne govorim.

Imam osjećaj da u trenutku kada uđem u prostoriju točno zna kako sam i što mi treba. Umiri mi užurbane misli i uvede me u aktivan yoga sat nakon kojega se osjećam moćno ali istovremeno mirno. Jassna, hvala ti na vođenju, na prekrasnim meditacijama i podršci tijekom ovog putovanja koje traje već 5 godina. Veselim se slijedećim poglavljima 🙂

Valentina Malčić Pirin
Upraviteljica multiplexa
Maja Puškarić - serijska pooduzetnica

Već nakon prvog sata s Jassnom, osjetila sam mišiće za koje sam mislila da niti ne postoje!

Moram priznati da sam se malo brinula hoću li moći pratiti tempo kao početnik, međutim Jassna je sjajna yoga teacherica koja tako dobro prilagodi praksu svima - od početnika do naprednih vježbača.  Iako sam još relativno “friška”, već nakon dva tjedna prakticiranja yoge s Jassnom osjetim poboljšanje u držanju tijela, gipkosti, a i moje bolne lopatice su puno pokretljivije. Jassnin ugodan glas, stručnost i prilagođavanje svakom polazniku su zaista nevjerojatni i iako nisam mislila da ću to ikada u životu reći - ja se zaista veselim svakom satu vježbanja, odnosno prakticiranja yoge s Jassnom!

Maja Puškarić
Serijska poduzetnica

Svaki sat yoge je jedno divno putovanje i uvijek mu se radujem

Jassna je divna i strpljiva učiteljica yoge, primjeti i pohvali svaki napredak, ali nikad nisam osjećala pritisak da nešto moram napraviti, a tijelo mi ne da. I prije sam išla na yogu, ali sam tek uz Jassnu dobila kompletni doživljaj, od razgibavanja, do intenzivnog treninga i opuštanja na kraju. Jako cijenim što uz razumljiva imena asana koristi i njihove izvorne nazive, tako da sam ih već dosta pohvatala. Yoga je vježba uma, tijela i duha, a Jassna je izvrstan katalizator svega toga jer je do spoznaje došla vlastitim učenjem i napredovanjem, a ne ponavljanjem naučenih fraza (koje kao da papiga izgovara).

Martina Mihovilić Vračarić
Profesionalni diplomat
Iva Pukanić - defektolog

Počela sam vježbati yogu 3x tjedno, kao logičan nastavak  promjena u mom životu

Osim što mi je pomogla u fizičkoj kondiciji i preoblikovanju tijela, jos važnije su mi je Jassnino divno vodstvo i savjeti koji su mi pomogli razbistriti um, odvojiti važno od nevažnog, ojačati moj duh, promijeniti moj odnos prema okolini.. PROMATRAČ. Također moj odnos prema sebi samoj… Naučila sam se voljeti, cijeniti.. Također u kombinaciji sa yogom nidrom, opuštajućom meditacijom... Teško je to sve riječima prepričati, no svaka preporuka svakom od srca za Jassnu koja svojom blagošću uz dozu strogoće, uz prekrasan osmijeh,  divno vodi kroz sve.. Hvala  ti Jassnić

Iva Pukanić
Defektolog